Wist je dat Vision Direct je een sms-bericht kan versturen wanneer het tijd is om je lenzen opnieuw te bestellen? Het is gemakkelijk en snel te activeren in je account.
Ontvang je graag een herinnering per sms?
• Op de samenvattingspagina in je account, kan je zien wanneer een herinnering voor je volgende bestelling verstuurd zal worden. Om de datum te veranderen, of om een nieuwe herinnering op te zetten, klik op 'pas aan' in de linkerkolom van je account.
• Op het volgende scherm, vink het bolletje 'ik wil graag herinnerd worden' aan. Daarna kies je de datum waarop dat moet gebeuren. Je kan kiezen uit e-mail, sms of beide.
Vaak gestelde vragen over herinneringen
Q Zijn de sms-berichten gratis?
A Jawel, je betaalt niets voor de sms-herinneringsdienst van Vision Direct.
Q Zal ik ook sms-berichten over andere promoties ontvangen?
A Nee, we sturen je alleen een sms-bericht over geplaatste bestellingen of de herinneringsms die je hebt gekozen.
Q Kan ik verschillende soorten herinneringen opzetten?
A Je kan kiezen om herinnerd te worden via sms, e-mail of beide. Aan jou de keus!
Q Kan ik de herinnering ook weer uitschakelen?
A Ja, ga gewoon naar de account, klik op 'pas aan' in de linkerkolom en vink het bolletje aan: 'Schakel mijn herinnering uit'.
Als je een vraag hebt over onze nieuwsbrieven, sms-reminders of iets anders, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op 020 635 2310, via online chat of e-mail: service@visiondirect.nl. Je kunt contact met ons opnemen op werkdagen van 9.00 uur tot 17.30 uur.